Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

петак, 2. децембар 2016.

Ajme koliko nas je, igrica i zadatak za decembar : Djumbir



Dragi moji,

Čast mi je da vam u ovom, inače za mene veoma bizi mesecu, budem domačica za Decembar i unapred se radujem vašim idejama i prilozima za djumbir.
Hvala mojoj dragoj Gvozdeni sa bloga  U mom Loncu, koja me je nominovala , a ja to rado prihvatila.

Mnogi do vas prate već dugo ovu igricu pa će se nadam se i  ovoga puta uključiti a naravno uvek je lepo pozdraviti i nove učesnike.

Za sve koji bi želeli  da nešto više saznaju o igrici postavljam link: Ajme koliko nas je.

Tokom decembra priloge možete slati na moj mail: dubravkabelogrlic@gmail.com
To mogu biti već objavljeni recepti sa vašeg bloga i slično . Ukoloiko je recept već objavljen pošaljite samo url (adresu sa bloga).

Svima sretno i uspešno djumbirenje

Na mom blogu možete pronači i uputstvo u reči i slici Kako se uzgaja djumbir
Moj kolač od jabuka i djumbira



Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer