Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

среда, 2. април 2014.

Aukcija za SVRATIŠTE, Radost za Radost


Oni koji prate moj Blog znaju da redovno pišem o ovom mestu gde deca Beograda koja rade I žive na ULICI dolaze da se ogreju ,nešto pojedu,previju neku ranu,obuku...I dobiju toliko drag osmeh I budu pomilovana po glavi.Ovde rade sve volonteri,ljudi velikog srca.
naravno da je ovakvoj ustanovi uvek potrebna pomoć I podrška

Tako sam došla na ideju da putem Fejsbuka, https://www.facebook.com/volimonet.kuvar ( pokrenem akciju,aukciju


Dragi prijatelji,
Da Vas obavestim da od danas po redovnim razmacima započinjemo akciju
Radost za Radost
Vrlo jednostavno
Aukcija za poklon koji ponudim onome ko pobedi.
A takmičari na aukciji treba da nas obaveste kakav paket bi poslali u ...Dečije Svratište u Beogradu.
U paketu mogu biti

Odeća, obuća, igračke, školski pribor, kupovni slatkiši, sredstva za ličnu higijenu..Odećá I obućá mogu biti nošeni ali čisti
Svratište posećuju deca koja žive I rade (užasno zar ne) na ULICI!Starost od 4 do 14 godina
Eto mi svratimo kod prijatelja,u kafanu a ova dečica da se ogreju,dobiju osmeh,da nešto pojedu,obuku...
Vaše ponude možete slati na radostzaradost@gmail.com
Pobednik će posle slanja paketa dobiti od mene svoju radost.

Prva Radost je set
Srebrni lancić I set mindjuša izradjen od školjke paua ,vrlo precizn rad I zaista divno izgleda.Nešto posebno za posebne prilike
Radost je dobila poklonom moje dvedrugarice jos dva artikla takodje od paua školjke.Nagalasiću samo da je u pitanju nakit koji jeNOV.

Jedno je zlatan lančić sa priveskom Koru Maorskim simbolom za spiritualni rast i novi početak

Drugi komad je Srebrna mahovina simbol Novog Zelanda


Podelite informaciju I Vi.Imate li šta ponuditi u zamenu za Radost ili imate li Radost koju bi ste ponudili u zamenu za paket Svratištu.Pokrenite I vi  Vašu aukciju na svojim stranicama!
I obavestite me kako napredujemo zajedno možemo mnogo toga.
Računam na Vas.Hvala u ime dece Svratišta
 

1 коментар:

Unknown је рекао...

Tek sad sam saznao za akciju. Imam gardarobu za njih.Samo da je spremim i operem...

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer